DAVINES GROUP WORLD
Fondat în Parma, Italia, în 1983 de către familia Bollati, Davines Group a început ca un laborator de cercetare, producând produse de înaltă calitate pentru companii cosmetice renumite din întreaga lume.
După un deceniu de dezvoltare a expertizei sale, a început să creeze propriile mărci Davines profesional hair care produse de îngrijire a părului exclusiv pentru saloane, iar în 1996 am lansat [ comfort zone ] produse de îngrijire a pielii pentru spa-uri și saloane de înfrumusețare. Oferta noastră de îngrijire a pielii s-a extins în 2018 cu noua marcă Skin Regimen, care vizează în mod specific îmbătrânirea prematură. Grupul este acum o B Corp și are o echipă multiculturală din toate colțurile lumii și este prezent la nivel internațional în peste 90 de țări. Pe lângă sediul central din Parma – în Davines Village – avem birouri în New York, Londra, Paris, Mexico City, Deventer (Olanda) și Hong Kong.
PRIN CREAREA FRUMUSEȚII ÎN MOD SUSTENABIL, ÎNCURAJĂM OAMENII SĂ AIBĂ GRIJĂ DE EI ÎNȘIȘI, DE MEDIUL ÎN CARE TRĂIESC ȘI LUCREAZĂ ȘI DE LUCRURILE PE CARE LE IUBESC.
Davide Bollati, președinte

1983
Familia Bollati începe laboratorul de cercetare și dezvoltare și producția de produse de calitate pentru mărci private.

1992
Compania lansează marca de îngrijire a părului Davines.

1994
Începe distribuția internațională.
![1996 Se lansează brandul profesional de îngrijire a pielii [ comfort zone ]pentru îngrijirea pielii](https://comfortzoneskin.ro/wp-content/uploads/2023/02/1996.jpg)
1996
Se lansează brandul profesional de îngrijire a pielii [ comfort zone ]pentru îngrijirea pielii

2004
Se deschide sucursala din New York.

2005
Este redactată "Carta Etica": o colecție de valori care ghidează relațiile dintre angajați în cadrul companiei.

2006
Se deschide sucursala din Paris. Începe să funcționeze biroul din Parma se alimentează cu energie electrică din surse regenerabile. Primul proiect de compensare a emisiilor de CO2 este activat.

2007
Se deschid filialele din Mexico City și Londra.Se redactează "Manifestul frumuseții sustenabile".

2009
Prima ediție a"Ziua frumuseții sustenabile"

2011
"Packaging Research Charter" este redactată: inclusiv liniile directoare sustenabile și de proiectare ecologică pe care le urmăm pentru a selecta componentele ambalajelor noastre.

2013
Se deschid birourile Olanda, Germania și Belgia.

2014
Prima ediție a cărții "I Sustain Beauty" Începe colaborarea cu Slow Food.

2016
Se deschide sucursala din Hong Kong. Încep lucrările de construcție la Davines Group Village. Grupul obține certificarea BCorp.

2018
Deschiderea DavinesVillage. Linia /skin regimen/ devine un brand în sine. Davines primește premiul " Best For the Environment " premiu din partea B Lab.

2019
Davines devine Benefit Corporation.

2020
În 2016, grupul Davines s-a alăturat familiei B Corp cu un scor de 99 de puncte. În 2020, datorită eforturilor depuse, ne-am recertificat, îmbunătățindu-ne scorul până la 117,4 puncte!
Davide Bollati
President and Owner


„SCOPUL VIEȚII ESTE DE A FACE CA BĂTĂILE INIMII TALE SĂ SE POTRIVEASCĂ CU BĂTĂILE UNIVERSULUI, DE A FACE CA NATURA TA SĂ SE POTRIVEASCĂ CU NATURA.”
J. CAMPBELL
DESPRE
Absolvent al facultății de farmacie cu un masterat în științe cosmetice la Universitatea Farleigh Dickinson din Statele Unite ale Americii.
În 1992, după o experiență în cadrul unor companii internaționale din sectorul cosmeticelor, s-a alăturat grupului Davines. Astăzi conduce compania cu un angajament puternic față de etică și sustenabilitate, inovație în materie de produse și creșterea afacerilor internaționale.
Viziunea sa privind frumusețea durabilă: o combinație între chimia de ultimă generație și respectul pentru mediu și societate, a determinat grupul să devină o corporație B.
INSPIRAȚIONAL
Alighiero Boetti
Peter Zumthor
Ayn Rand
Anthony Molet
Chief Executive Officer


ÎMI PLACE SĂ CĂLĂTORESC, DAR URĂSC SĂ AJUNG.
Albert Einstein
Despre
Crescut în Giremoutiers, Franța, înainte de a se muta la Paris în 1993, unde a absolvit, patru ani mai târziu, ESLSCA Business School, o Grande École de Commerce. S-a alăturat apoi filialei din New York a unei companii franceze de familie, care producea produse de îngrijire a părului și a pielii de înaltă calitate, avansând rapid până la rolul de director de vânzări, mai întâi pentru divizia de saloane și apoi pentru cea de retail, ceea ce i-a adus și titlul de vicepreședinte executiv. În 2008, Anthony s-a alăturat Davines North America în calitate de director executiv. În timpul mandatului său de treisprezece ani, Anthony a implementat structura și continuitatea, ceea ce a dus la o creștere constantă care a făcut din America de Nord o piață cheie pentru grupul Davines.
INSPIRAȚIONAL
Antoine de Saint-Exupéry
Simon Sinek
SCOPUL NOSTRU
DO OUR BEST
FOR THE WORLD,
CREATING GOOD LIFE
FOR ALL,
THROUGH BEAUTY, ETHICS
AND SUSTAINABILITY.

Frumusețe + Sustenabilitate, conceptele de inspirație pentru fiecare dintre proiectele noastre – de la formulare la design, la etică și clienți.

CARTA ETICA
O colecție de etică și orientări comune ale companiei, creată de toți membrii grupului.
Aceasta permite reflectarea eticii în viața de zi cu zi, contribuind la bunăstarea profesională a tuturor. Scrisă pentru prima dată în 2005 de un filosof și de angajații Davines, nu conține reguli sau instrucțiuni, ci mai degrabă propuneri de comportament etic dezirabil la locul de muncă pentru a obține o calitate mai bună a vieții pentru toți. Importanța împărtășirii unui sistem de valori care să-i ghideze și să-i inspire pe toți cei care lucrează în companie a însemnat că trebuia să ne concentrăm pe realinierea valorilor noastre.
În 2018 a fost creată „Noua variantă” a Carta Etica, care reprezintă o evoluție a ceea ce este acum ADN-ul etic al companiei.

B CORP®

Ne-am rescris modul de a face afaceri, privind afacerile ca pe o forță pozitivă capabilă să genereze profit și, în același timp, să creeze un impact virtuos asupra oamenilor și a mediului.
După certificarea obținută în 2016, am decis să ne aliniem obiectivele la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă (ODD), definite în Agenda 2030 a ONU, proiectându-le în strategia noastră corporativă. Acest lucru ne-a oferit un scop de îmbunătățire continuă, care se exprimă în activarea de noi proiecte, precum și în definirea obiectivelor și monitorizarea rezultatelor care au fost prezentate în Raportul anual de sustenabilitate.


La Davines Group, fiecare produs se naște din intuiție și este prelucrat cu un spirit artizanal, folosind cele mai avansate tehnologii cosmetice.
Pentru formulele noastre selectăm ingrediente de origine naturală, de până la 99%, și le producem cu energie din resurse regenerabile, energie electrică și minimizăm impactul asupra mediului, inspirați de idealul frumuseții sustenabile ca unitate inseparabilă între frumusețe și bine. Ecodesignul ne ghidează materialele de ambalare: preferăm componentele reciclate sau biobazate și neutralizăm emisiile de CO2 prin reîmpădurire. Din 2022, toate produsele noastre sunt certificate Plastic Neutral de către Plastic Bank.
Sucursale
GRUPUL DAVINES ESTE PREZENT ÎN PESTE 90 DE ȚĂRI DIN LUME, PRIN INTERMEDIUL SUCURSALELOR ȘI DISTRIBUITORILOR.

ITALY - Parma
Via Don Angelo Calzolari 55/A
Parma, 43126 Italy
Phone: +39 0521 965611
info@davines.it

USA - New York
61 N 11th Street, 2nd Fl
Brooklyn, NY 11249
info@davines.us

FRANCE - Paris
28 Rue des Petites Écuries,
75010 Paris, France
Phone: +33 (0)1 4633 2213
infofrance@davines.it

UK - London
14 Grays Inn Rd, Holborn,
London WC1X 8HN
Phone: +44 20 3301 5449
customercareuk@comfortzone.it

HOLLAND - Deventer
Boreelplein 67-69
7411 EH Deventer
Phone: 0570 - 74 51 70
info@davines.nl

MEXICO - Mexico City
Avenida Colonia del Valle | Colonia del Valle Centro
Delegación Benito Juárez | CDMX, C.P. 03100
Phone: +52 5552 801850

HONG KONG - Hong Kong
5/F, Yue’s House
306 Des Voeux Road
Central, Hong Kong
Phone: +852 96472074