DAVINES GROUP WORLD

Fondat în Parma, Italia, în 1983 de către familia Bollati, Davines Group a început ca un laborator de cercetare, producând produse de înaltă calitate pentru companii cosmetice renumite din întreaga lume.

După un deceniu de dezvoltare a expertizei sale, a început să creeze propriile mărci Davines profesional hair care produse de îngrijire a părului exclusiv pentru saloane, iar în 1996 am lansat [ comfort zone ] produse de îngrijire a pielii pentru spa-uri și saloane de înfrumusețare. Oferta noastră de îngrijire a pielii s-a extins în 2018 cu noua marcă Skin Regimen, care vizează în mod specific îmbătrânirea prematură. Grupul este acum o B Corp și are o echipă multiculturală din toate colțurile lumii și este prezent la nivel internațional în peste 90 de țări. Pe lângă sediul central din Parma – în Davines Village – avem birouri în New York, Londra, Paris, Mexico City, Deventer (Olanda) și Hong Kong.

PRIN CREAREA FRUMUSEȚII ÎN MOD SUSTENABIL, ÎNCURAJĂM OAMENII SĂ AIBĂ GRIJĂ DE EI ÎNȘIȘI, DE MEDIUL ÎN CARE TRĂIESC ȘI LUCREAZĂ ȘI DE LUCRURILE PE CARE LE IUBESC.

Davide Bollati, președinte

Davide Bollati

President and Owner

„SCOPUL VIEȚII ESTE DE A FACE CA BĂTĂILE INIMII TALE SĂ SE POTRIVEASCĂ CU BĂTĂILE UNIVERSULUI, DE A FACE CA NATURA TA SĂ SE POTRIVEASCĂ CU NATURA.”

J. CAMPBELL

DESPRE

Absolvent al facultății de farmacie cu un masterat în științe cosmetice la Universitatea Farleigh Dickinson din Statele Unite ale Americii.

În 1992, după o experiență în cadrul unor companii internaționale din sectorul cosmeticelor, s-a alăturat grupului Davines. Astăzi conduce compania cu un angajament puternic față de etică și sustenabilitate, inovație în materie de produse și creșterea afacerilor internaționale.

Viziunea sa privind frumusețea durabilă: o combinație între chimia de ultimă generație și respectul pentru mediu și societate, a determinat grupul să devină o corporație B.

INSPIRAȚIONAL

Alighiero Boetti
Peter Zumthor
Ayn Rand

Anthony Molet

Chief Executive Officer

 

ÎMI PLACE SĂ CĂLĂTORESC, DAR URĂSC SĂ AJUNG.

Albert Einstein

Despre

Crescut în Giremoutiers, Franța, înainte de a se muta la Paris în 1993, unde a absolvit, patru ani mai târziu, ESLSCA Business School, o Grande École de Commerce. S-a alăturat apoi filialei din New York a unei companii franceze de familie, care producea produse de îngrijire a părului și a pielii de înaltă calitate, avansând rapid până la rolul de director de vânzări, mai întâi pentru divizia de saloane și apoi pentru cea de retail, ceea ce i-a adus și titlul de vicepreședinte executiv. În 2008, Anthony s-a alăturat Davines North America în calitate de director executiv. În timpul mandatului său de treisprezece ani, Anthony a implementat structura și continuitatea, ceea ce a dus la o creștere constantă care a făcut din America de Nord o piață cheie pentru grupul Davines.

INSPIRAȚIONAL

Antoine de Saint-Exupéry
Simon Sinek

SCOPUL NOSTRU

DO OUR BEST FOR THE WORLD, CREATING GOOD LIFE FOR ALL, THROUGH BEAUTY, ETHICS AND SUSTAINABILITY.

Frumusețe + Sustenabilitate, conceptele de inspirație pentru fiecare dintre proiectele noastre – de la formulare la design, la etică și clienți.

CARTA ETICA

O colecție de etică și orientări comune ale companiei, creată de toți membrii grupului.

Aceasta permite reflectarea eticii în viața de zi cu zi, contribuind la bunăstarea profesională a tuturor. Scrisă pentru prima dată în 2005 de un filosof și de angajații Davines, nu conține reguli sau instrucțiuni, ci mai degrabă propuneri de comportament etic dezirabil la locul de muncă pentru a obține o calitate mai bună a vieții pentru toți. Importanța împărtășirii unui sistem de valori care să-i ghideze și să-i inspire pe toți cei care lucrează în companie a însemnat că trebuia să ne concentrăm pe realinierea valorilor noastre.

În 2018 a fost creată „Noua variantă” a Carta Etica, care reprezintă o evoluție a ceea ce este acum ADN-ul etic al companiei.

B CORP®

Ne-am rescris modul de a face afaceri, privind afacerile ca pe o forță pozitivă capabilă să genereze profit și, în același timp, să creeze un impact virtuos asupra oamenilor și a mediului.

După certificarea obținută în 2016, am decis să ne aliniem obiectivele la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă (ODD), definite în Agenda 2030 a ONU, proiectându-le în strategia noastră corporativă. Acest lucru ne-a oferit un scop de îmbunătățire continuă, care se exprimă în activarea de noi proiecte, precum și în definirea obiectivelor și monitorizarea rezultatelor care au fost prezentate în Raportul anual de sustenabilitate. 

La Davines Group, fiecare produs se naște din intuiție și este prelucrat cu un spirit artizanal, folosind cele mai avansate tehnologii cosmetice. 

Pentru formulele noastre selectăm ingrediente de origine naturală, de până la 99%, și le producem cu energie din resurse regenerabile, energie electrică și minimizăm impactul asupra mediului, inspirați de idealul frumuseții sustenabile ca unitate inseparabilă între frumusețe și bine. Ecodesignul ne ghidează materialele de ambalare: preferăm componentele reciclate sau biobazate și neutralizăm emisiile de CO2 prin reîmpădurire. Din 2022, toate produsele noastre sunt certificate Plastic Neutral de către Plastic Bank. 

Sucursale

GRUPUL DAVINES ESTE PREZENT ÎN PESTE 90 DE ȚĂRI DIN LUME, PRIN INTERMEDIUL SUCURSALELOR ȘI DISTRIBUITORILOR.

Shopping Cart
Scroll to Top